Rece…


Armeaza, trage catarea si cauta din priviri ceasul…tic-tac, tic-tac. Imi aprind tigara si ma…opresc.

Unde erau toate blocurile alea, ieri? Unde erau toti copacii? Unde erau altii cand eu eram aici, pentru ei? (shits like: „i neber be alone?”, fuck that!)

Tine fieru’ ala rece in gura si plange, i-as plange si eu de mila daca nu as intelege durerea, daca nu as fi fost partas la ceea ce a simtit ‘in momentele alea’.

Unde erau mainile alea care te tineau in brate, ieri? Unde erau cuvintele ce le asteptam ca pe o bucatica de paine inmuiata in otet?

Daca a tras? Nu stiu, eu m-am trezit intre timp… spune-mi tu… A tras?

 

 

 

 

 

 

 

 

Un comentariu

Din categoria Fondante

Un răspuns la „Rece…

  1. N’a tras, s-a gândit că toate căile de până acum pot fi şi altele, şi nenumărate, aşa şi-a zis, îndrăznind să şi creadă.
    Despre acele căi spune tu!

Lasă un răspuns

